16.SAYI
Kapak
Jenerik
DANIEL DEFOE’NUN ROBINSON CRUSOE ADLI ESERİNDE IRK VE IRKÇILIK
Race And Racism in Daniel Defoe’s Robinson Crusoe
Turan Özgür GÜNGÖR (DOI:10.9775/kausbed.2015.013)
ÇOCUK YAZINI ÇEVİRİLERİNİN ÇOCUĞUN DİL GELİŞİMİNE ETKİSİ
The Effects of Child Literature Translation on the Linguistic Development of Children
Sevtap GÜNAY KÖPRÜLÜ (DOI:10.9775/kausbed.2015.014)
MAARİFCİ EĞİTİMCİLERİN SOSYAL DÜŞÜNCE YAPISINA SİYASİ BAKIŞLARI
Pedagogue’s Social, İdeological and Political Views
Kamal CAMALOV (DOI:10.9775/kausbed.2015.015)
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DENETİM ODAĞI DURUMLARINA GÖRE FEN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK YETERLİK İNANÇLARININ İNCELENMESİ
An Examination of Candidate Classroom Teachers’ Science Teaching Efficacy Beliefs According to Locus of Control
Mehmet Koray SERİN-Şule BAYRAKTAR (DOI:10.9775/kausbed.2015.016)
TÜRKİYE’DE KOALİSYON HÜKÜMETLERİ DÖNEMİNDE BÜTÇE PERFORMANSI: AMPİRİK BİR UYGULAMA (1980-2014)
The Budget Performance during Coalition Governments in Turkey: An Empirical Investigation (1980-2014)
Hayati AKSU-Osman Cenk KANCA-Selim BAŞAR DOI:10.9775/kausbed.2015.017)
EKONOMİK MODERNLEŞME SÜRECİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
Factors Affecting The Economic Modernization Process
Ferhat A. MİRZEZADE (DOI:10.9775/kausbed.2015.018)
YUHANNA ED-DIMAŞKİ’NİN “BİR HIRİSTİYAN İLE BİR MÜSLÜMAN ARASINDA DİYALOG” İSİMLİ RİSALESİ’NİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Evaluating John of Damascus’s Risale named with the “Dialogue between a Christian and a Muslim”
Mustafa GÖREGEN (DOI:10.9775/kausbed.2015.019)
FRIEDRIECH SCHLEIERMACHER’İN DÜŞÜNCESİNDE KÖTÜLÜK PROBLEMİ
The Evil Problem in the Thought of Friedriech Schleiermacher
Fetullah KALIN (DOI:10.9775/kausbed.2015.020)
SARIKAMIŞ MİCİNGİRT KÖYÜ TÜRBESİ
Tomb of Micingirt Village in Sarıkamış
Muhammet ARSLAN-Alper ALTIN (DOI:10.9775/kausbed.2015.021)
TURİZMDE OTEL ODA FİYATI, KİŞİ BAŞI GSYİH VE HAVAALANLARINDAKİ İÇ HAT YOLCULARININ OTEL ODA TALEBİNE ETKİSİ: ARDL SINIR TESTİ YAKLAŞIMI
The Impact of Hotel Room Price, Income and Domestic Passenger at Airport on Hotel Room Demand in Tourism: ARDL Bound Test Approach
Cem IŞIK (DOI:10.9775/kausbed.2015.022)