Kapak |
Jenerik |
1. Murat TEKİN-Kemal FİLİZ-Özden TAŞĞIN-İlker ÖZMUTLU
|
ORTA ÖĞRETİMDE ÖĞRENİM GÖREN SPOR YAPAN VE YAPMAYAN ÖĞRENCİLERİN ÇOKLU ZEKÂ ALANLARININ KARŞILAŞTIRILMASI/The Comparing of Multiple Intelligence Areas of the Students in the High School Level Students Who Do Sports and Those Who Don’t
|
2. Ahmet ÖZMEN |
ÖFKE İLE BAŞA ÇIKMA EĞİTİMİ;(Dört Uygulama Üzerine Bir İnceleme)/Trainings for Coping with Anger (A Study on Four Implements) |
3. Ömer ALANKA-Turgay HAN |
POSTMODERN ANLATI BAĞLAMINDA HASAN ALİ TOPTAŞ’IN GÖLGESİZLER ROMANI/The novel ‘Unshadowed’ of Hasan Ali Toptaş in Postmodern Narration Context |
4. Adnan ALTUN-Bahri ATA |
TÜRKİYE’DE SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALINDAKİ AKADEMİSYENLERİN VE ÖĞRETME ADAYLARININ BAŞVURU KİTAPLARI ÜZERİNE DÜŞÜNCELERİ/The Opinions of Academicians and Prospective Teachers on Reference Books at the Departments of Social Studies Teachers Education in Turkey |
5. Nebahat ORAN ARSLAN |
BİR LİDERİN ÖLÜMÜ: KARS GAZETELERİNDE 10 KASIMLAR (1938-1960)/The Deat of Leader: December the Tenth in newspapers in Kars (1938-1960) |
6. A. Gökhan BİÇER |
EDWARD BOND’UN DİYALEKTİK TİYATROSU/Edward Bond’s Dialectical Theatre |
7. Hasan COŞKUN |
TÜRKİYE’DE İKİNCİ YABANCI DİLİN OYUN YOLUYLA ETKİLİ ÖĞRETİMİ/Effective Teaching of a Second Foreign Language in Turkey Through Games |
8. Sevda DEMİRBİLEK-Murat ÇOLAK |
SAĞLIK HİZMETLERİNDE KALİTE: MANİSA İLİ ÖRNEĞİ/The Quality in Health Services: The Example of Manisa |
9. Gencer ELKILIÇ |
HÜSNÜ TABİRLER/Euphemism |
10. Ruhet GENÇ-Ige PIRNAR |
BRAND MANAGEMENT IN DMO’S: CASE STUDY ON DMO’S ROLE IN TOURISM MARKETING IN TURKEY/DMO’larda Marka Yönetimi: Türkiye’de Turizm Pazarlamasında DMO’ların Rolü |
11. M.Handan GÜNEŞ-Dilek ÇELİKLER |
İLKÖĞRETİM 6., 7. ve 8. SINIF FEN BİLGİSİ DERS KİTAPLARININ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE ÖĞRETMENLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ/Evaluation of 6.,7. and 8. Graduate’s Textbooks by Teachers According to Bloom Taxonomy |
12. Gülnara GOCAYEVA-MEMMEDOVA |
GÜRCÜCE SAYI SİSTEMİNİN ÖZGÜN YAPISI ÜZERİNE/On the Peculiar Structure of the Numbering System of Georgian |
13. Şureddin MEMMEDLİ-Mustafa TANRIVERDİ |
KARS İSLAM ŞÛRÂ’SININ İLK REİSİ BORÇALILI KEPENEKÇİ EMİN AĞA/First Head of Kars Islam Council Borcalili Kepenekci Emin Aga |
14. Mustafa ÖZDEMİR |
EIN ÜBERBLICK ZUR BEDEUTUNG UND EIN VERGLEICH ZWISCHEN DER KLASSISCHEN UND MODERNEN AUFFASSUNG DES BEGRIFFS "HANDLUNG" IM DRAMA/“Eylem” Kavramının Klasik ve Modern Algılayış İçindeki Tanımlanışı ve Karşılaştırılması Üzerine |
15. Mümtaz SARIÇİÇEK |
POSTMODERN BİR TARİH KURGULAMASI: BOĞAZKESEN/A Postmodernist Historical Fiction: Boğazkesen |
16. Uğur ÜNAL |
ASKERÎ SALNÂMELERİN TARİH ARAŞTIRMALARINDAKİ YERİ-1865 ve 1870 ÖRNEKLEMİ-/The Place of Military Almanacs (Askerî Salnâmeler) in Hıstorıcal Researches: The Two Examples Dated in 1865 and in 1870 |
17. Cavit YEŞİLYURT |
EKONOMETRİ BÖLÜMLERİNİN GÖRECELİ PERFORMANSLARININ VERİ ZARFLAMA ANALİZİ YÖNTEMİYLE ÖLÇÜLMESİ: KPSS 2007 VERİLERİNE DAYALI BİR UYGULAMA/Measuring Relative Performance of Econometrics Departments by Using Data Envelopment Analysis: An Empirical Study Based on KPSS Exam Results in 2007 |
18. Sefa YILDIRIM |
ERZURUM İLİ OLUR VE OLTU İLÇELERİNDE YER ALAN BAZI ÖNEMLİ KALELER/Some Important Castles in Olur and Oltu Towns of Erzurum City |
19. Ali Osman ENGİN-Mustafa CALAPOĞLU-Sibel GÜRBÜZOĞLU |
UZUN SÜRELİ BELLEK VE ÖĞRENME/Long-Term Memory and Learning |
20. Suna Arslan KARAKÜÇÜK |
Kitap Tanıtımı-STRES AŞILAMA EĞİTİMİ/Stress Inoculation Training Donald MEICHENBAUM, Ph.D. (1985). University of Waterloo. Pergamon Pres Inc. Pp 104. |