ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II / OKULLARDA PDR UYGULAMALARI II DERSİ İŞLEM SÜREÇLERİ
Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nın web sayfası üzerinden duyurduğu 2022-2023 Bahar Yarıyılı Eğitim-Öğretime İlişkin Soru ve Cevaplar-II metninde Yükseköğretim kurumlarımızdaki Öğretmenlik Programları, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Programı ile İlahiyat Programlarının son sınıf öğrencilerinin talepleri halinde Öğretmenlik Uygulaması II / Okullarda PDR Uygulamaları II dersine halihazırda bulundukları illerdeki üniversitelerde devam edebileceği ve bu öğrencilerin diğer derslerini kayıtlı oldukları üniversitelerden uzaktan öğretim yöntemi ile almaya devam edecekleri bildirilmektedir.
Buna göre:
1. Diğer illerdeki Yükseköğretim Kurumlarında öğrenci olup, Öğretmenlik Uygulaması II / Okullarda PDR Uygulamaları II dersini Üniversitemizde almak isteyen öğrenciler 03.03.2023 tarihine kadar alanı ile ilgili birime e-mail veya şahsen başvuru yapabilirler.Başvuru Formuna e-devletten alınan öğrenci belgesini ve ikametgah belgesini eklemeleri gerekmektedir.
2. Başvuru sonuçları 06.03.2023 tarihinde Üniversitemizin web sayfasında ilan edilecektir.
3. Üniversitemiz öğrencisi olup başka bir yükseköğretim kurumunda Öğretmenlik Uygulaması II / Okullarda PDR Uygulamaları II dersini almak isteyen öğrencilerin dersi alacağı üniversiteye başvurmaları gerekmektedir. Ayrıca bu öğrencilerin “Başvuru Formunu” doldurarak kayıtlı olduğu birimin e-mail adresine bilgi amaçlı olarak göndermeleri gerekmektedir.
Üniversitemizden Ders Almak İsteyen Öğrenci Başvuru Formu
Başka Bir Yükseköğretim Kurumundan Ders Almak İsteyen Öğrenci Başvuru Formu
Koordinasyon İletişim Bilgileri