1
|
Müzik Eğitimi süresince edindikleri yöntem ve teknikleri eğitim ortamlarında uygulayabilme
|
2
|
Okullardaki öğrencilerin bireysel farklılıklarını göz önünde bulundurarak yaşlarına uygun etkinlikler ortaya koyabilme
|
3
|
Ülkenin eğitim sisteminin ve kültürünün alt yapısını bilmek ve bu yönde davranışlar ortaya koyabilme
|
4
|
Kendi öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme
|
5
|
Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirebilme
|
6
|
Özgün ve özgür bir düşünce sistemini benimseme ve bu yönde çaba ortaya koyabilme
|
7
|
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinlikler düzenleyebilme ve uygulayabilme
|
8
|
Toplumu, kültürü, sosyal ve kültürel değerleri, aile içinde ve dışında sosyalleşmeyi, sosyalleşme üzerine sosyal sınıf ve
kültürel perspektifleri anlayabilme, toplumsal, bilimsel ve etik değerlere sahip olabilme
|
9
|
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanabilme
|
10
|
En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim kurabilme
|
11
|
Sanatı doğru okuyabilme, insanların yaşamları ile ilişkilendirebilme, sorunların çözümünde etkililiğini kavrayabilme
|
12
|
Müzik eğitimi alanıyla ilgili ulusal ve uluslararası düzeydeki güncel gelişmeleri takip edebilme
|
13
|
Müzik eğitimi alanında uygulamada karşılaşılan sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme
|
14
|
Müzik Eğitimi ile ilgili etki oluşturma adına kendini geliştirebilme ve bu gelişimini alana aktarabilme
|
15
|
Disipliniçi ve disiplinlerarası takım çalışması yapabilme
|
16
|
İlköğretim ve Ortaöğretim kurumlarında yönetim bilgi ve becerisine sahip olabilme
|
17
|
Müzik eğitiminde temel alan bilgisine sahip olma
|
18
|
Müzik eğitimi alanında çıkan bilimsel yayınları ve yapılan sergileri takip etmekten zevk alma
|
19
|
Anadilini doğru, güzel ve etkili kullanma becerisine sahip olabilme
|
20
|
Formel ve enformel eğitimi, eğitimin sosyal işlevlerini, sosyal yapı, kültür, sosyal sınıf, ekonomi,
politika ile ilişkilerini, eğitimin sosyal gelişme ve değişme yönündeki rolünü açıklayabilme
|