#

Aktif Çalışmalarımız

 
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı olarak görev ve sorumluluk alanlarımız mesai saati içinde ve dışından sürekli devam etmektedir. Bu işlemlerin bazıları şu şekildedir:  
 
  •  
  • 19.02.2018 Tarihinde Farabi Kurum Koordinatörlüğü resmi talebi üzerine Farabi Online Başvuru Sistemi akfif edilmiştir.
  • 08.02.2018 Tarihinde Mevlana Kurum Koordinatörlüğü resmi talebi üzerineMevlana Online Başvuru Sistemi akfif edilmiştir.
  • 01.02.2018 Tarihinde Akademik Bilgi Sistemi (ABS) Projesi tamamlanmıştır. Üniversite ana sayfamızda bulunan akademik kadrolara bağlantı verme çalışmalarımız başlamıştır.
  • 15.01.2018 Birimlerdeki personelleri daha verimli kullanmak ve ve iş takibini yapmakta kolaylaştırmak adına İş Takip Sistemi entegre edilmiştir. Aktif edilen bu sistemle verimliliği artırma hedeflenmektedir.
  • 10.01.2018  Kafkas Anasayfaya çoklu dil desteği eklendi. Bu şekilde dinamik veri bağlantısı ile farklı diller eklenerek genişletilebilir. Mevcut haliyle 6 tane faklı dil desteği mevcut.
  • 12.12.2017  Veteriner Fakültesi Bünyesinde faaliyet gösteren Süt İşleme Tesisi için Süt Takip Online sistemi aktif edilmiştir.Bu proje BAP projesi olarak yazılmış ve proje sonunda tesis için gerekli cihazlar alınacaktır.
  • 15.11.2017  Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı’nın talebi üzerine Yemek Bursu Online Başvuru sistemi yapılarak aktif edilmiştir.
  • 14.11.2017  Firewall (Güvenlik Duvarı) daha önceden yapılan 3 yıllık sözleşmenin bitmesi sonunda  yeni firewall için demo çalışması başlatılmış olup aktif olarak devreye alınmıştır.
  • 07.11.2017 Akademik Web Sayfalarındaki Akademik Kadro sayfası dinamik oluşmakta olup akademik personel bilgisi YÖKSİS üzerinden web servis metoduyla çekilmeye başlanmıştır. Bu yöntem ile yeni gelen ve ayrılan personel bilgisi otomatik ekleme, çıkarma ve unvan değişikliği olacaktır.
  • 03.10.2017 TUBİTAK -> ULAKBİM birimiyle yapılan yoğun görüşmeler sonucu 300 Mbs olan internet hızımız  400 Mbs hızına çıkarılmıştır.
  • 02.10.2017  Genel Sekreterlik makamının talebi üzerine Resmi Araç Giriş - Çıkış Takip Bilgisi Sistemi yapılarak ilgili personellere tanıtımı ve yetkilendirilmesi yapılarak sistem aktif edilmiştir.
  • 01.10.2017 Veteriner Fakültesi tarafından yapılan talep üzerine laboratuvarlarında da bulunan 25 bilgisayar için gerekli bakım onarım ve format işlemleri yapılmıştır.
  • 15.09.2017 Dış İlişkiler Birimi’nin resmi yazı talebi üzerine  ERASMUS Online Başvuru Kayıt Sistemi yapılarak aktif edildi.
  • 10.07.2017 Sarıkamış Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu’nun resmi yazı talebi üzerine Özel Yetenek Online Başvuru sistemi yapılmıştır. Bu sistem ÖSYM ile entegreli olarak web servis yöntemiyle verileri çekerek öğrencinin başvururken hatalı ve yanlış bilgi doldurmasını önlemiş olmaktadır.